Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Prevod služieb medzi účtami

Prevod domény medzi zákazníckymi účtami je možné vykonať pomocou nástroja v Centre administrácie na adrese https://admin.slovaknet.sk v spolupráci správcov oboch zákazníckych účtov. Prevod nie je možné uskutočniť, ak je pri doméne neuhradená zalohová faktúra. V tomto prípade je nutné vystavenú zálohovú faktúru najskôr uhradiť alebo kontaktovať zákaznícku podporu na adrese admin@zoner.sk

Postup pri prevode domén medzi účtami:

  1. Vlastník účtu, na ktorom sa doména nachádza, vyhľadá vo svojej administrácii https://admin.slovaknet.sk voľbu Prevod služieb medzi účtami

    • klikne na Pridať nový prevod
    • vyberie doménové meno, ktoré chce previesť
    • zadá číslo cieľového účtu
    • klikne na POTVRDIŤ


  2. vlastníkovi cieľového účtu príde na kontaktnú emailovú adresu oznámenie o prevode:
  3. Vlastník cieľového účtu prevod potvrdí vo svojej adminsitrácii taktiež v sekci Prevod služieb medzi účtami
    • klikne na POTVRDIT
    • zobrazí sa :
    • prevod je možné POTVRDIŤ alebo ZAMIETNUŤ !
    • platnosť prevodu je LEN 5 dní !

Na kontaktné emailové adresy pôvodního a cieľového účtu sú doručované správy

  • o spustení prevodu
  • o dokončení, popr. zamietnutí

Upozornenie: Vyššie uvedený postup je určený len pre presun domén a služieb v rámci nášeho zákazníckeho systému. Nejedná sa o vykonanie zmeny majiteľa pre konkrétnu doménu. Zmenu majiteľa domény je potrebné riešiť samostatnou zmenou podľa druhu domény!!