Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Blokácia SMTP servera

Blokáciu SMTP servera vykonávame na základe bezpečnostného monitoringu našich e-mailových služieb. Informáciu o zablokovaní odosielania správ cez náš SMTP server zasielame konkretnemu používateľovi e-mailom. Upozornenie o blokácii je zobrazené aj po prihlásení na ZONER Webmail.

Príčina zablokovania SMTP servera - odesielanie správ

  • Pravdepodobne sa bude jednať o prelomené heslo.
  • Spravidla je to spôsobené napadnutým zariadením (PC, notebook, telefón), na ktorom sa využívajú e-mailové služby.
  • Zneužitie sa prejavuje väčším množstvom nevyžiadanej pošty, ktorá je rozosielaná z tohoto e-mailu prostredníctvom našich serverov.

Viac informácií o príčinách prelomenia hesla nájdete tu.

Podmienky pre automatické odblokovanie SMTP - odosielanie správ

  • Zmeniť heslo k mailboxu - zmenu hesla vykonáte po prihlásení do Vášho mailboxu v sekcii Nastavenia --> Zmena mailboxu
  • Zabezpečiť heslo proti zneužitiu!
  • Automatické odblokovanie je možné vykonať len raz za 72 hodín (3 dni). V ostatných prípadoch prosím kontaktujte zákaznícku podporu prostredníctvom autorizovanej požiadavky.