Blokácia SMTP servera
Blokáciu SMTP servera vykonávame na základe bezpečnostného monitoringu našich e-mailových služieb. Informáciu o zablokovaní odosielania správ cez náš SMTP server zasielame konkretnemu používateľovi e-mailom. Upozornenie o blokácii je zobrazené aj po prihlásení na ZONER Webmail.
Príčina zablokovania SMTP servera - odesielanie správ
- Pravdepodobne sa bude jednať o prelomené heslo.
- Spravidla je to spôsobené napadnutým zariadením (PC, notebook, telefón), na ktorom sa využívajú e-mailové služby.
- Zneužitie sa prejavuje väčším množstvom nevyžiadanej pošty, ktorá je rozosielaná z tohoto e-mailu prostredníctvom našich serverov.
Viac informácií o príčinách prelomenia hesla nájdete tu.
Podmienky pre automatické odblokovanie SMTP - odosielanie správ
- Zmeniť heslo k mailboxu - zmenu hesla vykonáte po prihlásení do Vášho mailboxu v sekcii Nastavenia --> Zmena mailboxu
- Zabezpečiť heslo proti zneužitiu!
- Automatické odblokovanie je možné vykonať len raz za 72 hodín (3 dni). V ostatných prípadoch prosím kontaktujte zákaznícku podporu prostredníctvom autorizovanej požiadavky.