Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Autorizácia požiadavky

Ak si želáte kontaktovať zákaznícku podporu našej spoločnosti, je v niektorých prípadoch vyžadovaná autorizácia požiadavky.

Autorizácia je vyžadována pre operácie, ktoré môžu zásadným spôsobom ovplyvniť služby, ktoré využívate u našej spoločnosti, napríklad:

  • zmena hostingovej varianty
  • úpravy parametrov hostingových služieb
  • fakturácia - zmeny vo fakturácií, vrátenie platieb apod.
Autorizácia požiadavky je vyžadovaná s ohľadom na zabezpečenie vašich služieb u našej spoločnosti, aby neprišlo k prípadnému zneužitiu neoprávnenou osobou.

Jak zaslat autorizovaný požadavek?

  • formulárom z webových stránok SlovakNet.sk. Pre autorizáciu je nutné vyplniť číslo účtu a heslo.
  • voľbou "Autorizovaná požiadavka" z vášho Centra administrácie na adrese https://admin.slovaknet.sk
  • zaslaním požiadavky mailom na adresu podpory admin@zoner.sk z jednej z mailových adries uvedených na zákaznickom účte ako kontaktný. (Pozor: mailová adresa pre zasielanie fakturácie nie je považovaná za autorizovanú.)

Odporúčame si nastaviť aspoň dve rôzne autorizované e-mailové adresy, aby v prípade výpadku jednej z nich bolo možné zadávať autorizované požiadavky !