Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Nastavenie poštového účtu pre iPhone

Postup nastavenia poštového účtu pre mobilný telefón iPhone . Použité obrázky pochádzajú z mobilného telefónu s českou lokalizáciou.

Nastavenia s využitím protokolu IMAP

    1. Na mobilnom telefóne nájdete ikonku Pošta (Mail) - následne sa zobrazí táto obrazovka:
      snimek
    2. Zvolíte poslednú ponuku - Iný - zobrazí sa táto obrazovka. Zvolíte prvú možnosť pre pridanie nového účtu Pridať poštový účet:
      snimek
    3. Tu doplníte základné informácie o novom poštovom účte. Pre účely tohoto návodu bola nastavená schránka iphone@testwebu.com. Nahraďte ju teda svojou vlastnou e-mailovou adresou:
       snimek
    4. Doplníte informácie k nastaveniu účtu. Máte možnosť vybrať medzi protokolom POP a IMAP (prichádzajúca pošta) a ďalej nastavenie protokolu SMTP (odosielaná pošta):
  • POP3 - Tento typ účtu sťahuje poštu zo servera priamo do Vášho počítača. Je teda vhodný v prípade, že Vaša schránka nieje dostatočne veľká, alebo pristupujete k pošte iba z jedného zariadenia
  • IMAP - Tento typ účtu ponechá správy na servery a do klienta sťahuje ich obraz. Je teda vhodný v prípade, že poštu spravujete z viacerých zariadení a poštu potrebujete mať neustále k dispozícii. 

Nastaviť adresu serverov na:

-Server pre prichádzajúcu poštu:

IMAP.ZONER.COM  - pokiaľ máme nastavený typ účtu IMAP

POP3.ZONER.COM - pokiaľ máme nastavený typ účtu POP3

-Server pre odosielanú poštu na:

SMTP.ZONER.COM

Pokiaľ ste všetky údaje vyplnili správne, tak sa Vám zobrazí následujúca informácia.

snimek

Pokiaľ sa Vám zobrazí nejaké chybové hlásenie, tak preverte, či je či zadané údaje ako meno používateľa, heslo, či adresa servera pre odosielanú a prijímaniú poštu, sú správne zadané.