Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Mobilná aplikácia Microsoft Outlook 

Postup nastavenia poštového účtu v aplikácii MS Outlook pre mobilné telefóny / tablety. Použité obrázky pochádzajú z mobilného telefónu s OS Android (pre iOS je nastavenie aplikácie prakticky identické).

Nastavenia s využitím protokolu IMAP

1. Na mobilnom telefóne si spustite aplikáciu Microsoft Outlook. Kliknite na ZAČÍNAME a pokračujte k ďalšiemu kroku.

2. Vyplňte názov Vašej emailovej adresy, pre ktorú chcete vytvoriť účet. Kliknite na POKRAČOVAŤ a vyberiete typ účtu IMAP.

Je možné, že sa Vám táto ponuka vôbec nezobrazí a automaticky bude vybraný MS Exchange. Potom stačí kliknúť v pravom hornom rohu na ikonku "?" pre zmenu poskytovateľa účtu.

3. Tu doplníte základné informácie o novom poštovom účte. Na účely tohto návodu bola nastavená schránka nastavenie-outlook@testwebu.com

Nahraďte ju teda vlastnou e-mailovou adresou (ďalej zvoľte vlastné meno a popis).

Následne rozkliknite možnosť UPRESŇUJÚCE NASTAVENIE.

4. Teraz doplníte ďalšie potrebné informácie na nastavenie účtu.

Bohužiaľ v tejto aplikácii neexistuje možnosť vybrať si medzi protokolom POP a IMAP (prichádzajúca pošta). Na serveri odchádzajúcej pošty je aktuálne funkčný iba port 465.

Pre nastavenie IMAPu postupujte podľa obrázku nižšie:

5. Ak ste všetky údaje vyplnili správne, tak sa Vám zobrazia nasledujúce informácie:

Ak sa Vám zobrazí nejaké chybové hlásenie, tak preverte, či máte správne zadané všetky potrebné údaje - meno užívateľa, heslo, či adresa servera pre odchádzajúcu a prichádzajúcu poštu.