Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Kontrola prichádzajúcej pošty Z-MAIL (ZONER MAIL)

Denne pracujeme na tom, aby sme vaše e-mailové schránky ochránili pred nevyžiadanou poštou vírusmi, malwarom a phishingom. V podstate môžeme povedať, že využívanie elektronickej pošty bez sofistikovanej ochrany by v dnešnej dobe bolo takmer nemožné.

SPAM sa neustále vyvíja a namiesto plošných a masívnych vĺn rozosielania sa tvorcovia spamu viac zameriavajú na konkrétne podniky a osoby, a snažia oklamať ich pozornosť.

Na našich serveroch je každý prijatý e-mail kontrolovaný a hodnotený tzv. spam-score. Správy s vysokou hodnotou sú vyhodnotené ako SPAM a táto informácia sa automaticky zapisuje do hlavičky spravy v tvare: X-Spam-Flag. Pri aktívnom antispamovom filtri sú tieto správy doručené do zvláštnej zložky s názvom SPAM.

nájdu sa ale aj prípade, kedy spravy priamo odmietame a to na základe vyhodnotenia našej antispamovej a anitivírusovej kontroly. Nemusíte sa však obávať, že by sme odmietali bežný e-mail. Vo všetkých prípadoch, kedy správu odmietneme, je odosielateľovi doručená správa o nedoručiteľnosti - tzv. BOUNCE, ktorá obsahuje informáciu o dôvode nedoručiteľnosti - viď nižšie.

Dôvody odmietnutia príchádzajúcej pošty na Z-MAIL:

  1. Client host (IP ADRESA) blocked – server odosielateľa je blokovaný na konkrétnom blackliste
  2. Hard Fail – server odosielateľa neprejde SPF kontrolou = doména odosielateľa má nastavenú SPF kvalifikáciu "Fail
  3. INFECTED – detekcia záznamom Zoner AntiVírusu, preukázateľný vírus
  4. PROBINFECTED – detekcia heuristikou Zoner AntiVírusu

Ak máte problémy či pripomienky ohľadom vyhodnotenia prichádzajúcej pošty, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom našej zákaznckej podpory SLOVAKNET.SK.