Portál technickej podpory

Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.

Výzvy na úhradu

Do rozhrania pre správu Výziev na úhradu sa dostanete po prihlásení do Centra administrácie.

Ľavé MENU --> sekcia Fakturácia a platby --> odkaz Výzvy na úhradu

Všeobecné info

  • Výzvy na úhradu sú zasielané na fakturačný e-mail vo formáte PDF
  • Splatnosť Výzvy na úhradu závisí na type služby: Webhosting - štandardná splatnosť 10 dní, Domény - nová objednávka INHEĎ, predĺženie 30 dní.
  • Zasielanie upomienok -  celkom 3 upomienky, z toho prvá upomienka je odoslaná 7 dní po dátume splatnosti. Upomienky sú zasielané na kontaktný e-mail a v kópii na fakturačný.

Možnosti platby

Rozhranie pre správu Výziev na úhradu

Zostavenie hromadnej výzvy

Hromadnú výzvu na úhradu si môžete vytvoriť výberom dvoch a viac výziev zo sekcie Výzvy na úhradu. Výber sa realizuje zatrhnutím konkrétnej výzvy celkom vľavo, hneď vedľa mena domény. Akonáhle máte vybrané všetky výzvy, ktoré požadujete zlúčiť do jednej hromadnej, stačí tento výber potvrdiť tlačidlom Nová hromadná výzva.

Upozornenie: "Hromadná výzva na úhradu" slúži len na urýchlenie platby. Daňové doklady budú vystavené samostatne k jednotlivým "Výzvam na úhradu"!

Editácia hromadnej výzvy