Výzva k úhrade - základné info
- Výzva k úhrade nie je daňový doklad a slúží len pre identifikáciu platby!
- Prehľad uhradených a neuhradených výziev nájdete po prihlásení do Centra administrácie v sekcii Fakturácia.
- Výzva k úhrade je zasielaná automaticky na fakturačný e-mail s digitálnym podpisom vo formáte .pdf. (.isdoc formát je k dispozícii k stiahnutiu v Centre administrácie)
- Upomienka k neuhradenej výzve k úhrade je zasielaná automaticky na fakturačný a kontaktný e-mail.
- V prípade väčšieho počtu výziev je možné výzvy zlúčiť do hromadnej výzvy k uhrade.
Možnosti platby
- Google Pay
- Platobná karta
- ePlatba Raiffeisenbank
- QR kód
- Kreditom
Hromadná výzva
- Pri hromadnej objednávke sa zostavuje automaticky.
- Pokiaľ nie je platba za hromadnú výzvu uhradená do 30 minút od dokončenia objednávky, je na fakturačný e-mail automaticky odoslána hromadná výzva k úhrade vo formáte PDF.
- Manuálne zostavenie hromadnej výzvy k úhrade je možné vykonať v zákazníckej administrácii v sekcii Fakturácia --> Neuhradené výzvy.
- Minimálny počet výziev pre zostavenie hromadnej platby sú 2ks.
- Po uhradení platby už nie je možné výzvu editovať.
- Daňový doklad je zaslaný automaticky na fakturačný e-mail a to najneskôr do 15 dní od prijatia platby.
Ako zostaviť hromadnú výzvu
Označíte 2 a viac výziev a kliknete na tlačítko Vytvovriť hromadnú výzvu
Ako pridať ďalšiu výzvu k úhrade do hromadnej výzvy
Pokiaľ potrebujete už do vytvorenej hromadnej výzve k úhrade zahrnúť ďalšie položky, stačí sekcii Neuhradené výzvy vybrať konkrétne výzvy a kliknúť na tlačítko Pridať do hromadnej výzvy. Následne sa Vám zobrazí zoznam už vytvorených hromadných výziev, kde si vyberiete konkrétnu výzvu a kliknutím ľavým tlačítkom myši potvrdíte výber.