Portál technickej podpory
Ak tu nenájdete to, čo ste hľadali, neváhajte nás kontaktovať.
Potrebné informácie pre vás radi doplníme.
FAQ - často kladené otázky
Kde nájdem výzvu k úhrade alebo daňový doklad?
- Výzvy k úhrade a daňové doklady sú automaticky zasielané na fakturačnú emailovú adresu, ktorú zákazník má nastavenú v zákazníckom účte, na ktorom sú služby vedené.
- Výzvy na úhradu i daňové doklady si zákazník môže vo svojom Centre administrácie zobraziť, stiahnuť, napriek výzvam sa môže aj prekliknúť k možnosti ich rýchle úhrady cez naše platobné rozhranie .
Ako opraviť zlé údaje na výzve k úhrade/daňovom doklade?
- Výzvy na úhradu i daňové doklady sú generované automaticky podľa údajov uvedených v centre administrácie zákazníckeho účtu, na ktorom sú vedené konkrétne služby.
- Pre zmenu údajov na dokladoch a výzvach je teda potrebné, aby si zákazník najprv upravil údaje na zákazníckom účte. Ak následne kontaktuje z kontaktného emailu svojho zákazníckeho účtu zákaznícku podporu na email admin@zoner.sk budú mu výzvy alebo doklady pregenerovanie a preposlané.
Ako najrýchlejšie uhradím výzvu k úhrade?
- Najrýchlejší formou úhrady je platba platobnou kartou, ktorá musí byť aktivovaná pre platby online .
- Platby cez toto rozhranie bývajú pripísané v priebehu dvoch hodín
Objednal som si doménu, ale vidím, že je stále voľná, ako je to možné?
- Doména je zaregistrovaná až v momente keď je uhradená = kedy peniaze dorazia na náš účet, pod korektným variabilným symbolom.
- Najrýchlejší formou úhrady je platba platobnou kartou, ktorá musí byť aktivovaná pre platby online .
Ako mám predĺžiť platnosť doménového mena?
- Doménu možné predĺžiť na základe zálohovej faktúry, ktorá je vystavená a odoslaná automaticky mesiac pred expiráciou domény na fakturačný e-mail.
- Ak Vám ešte nebola zálohová faktúra vystavená a zaslaná, po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu môžete zadať predĺženie domény v sekciu "predĺženie domén". Po vyhľadaní príslušného doménového mena môžete zvoliť obodbie, o ktoré má byť platnosť domény predĺžená.
Ako mám na doméne aktivovať hosting?
- Pre aktiváciu hostingovej služby na doméne je potrebné vstúpiť na zákaznícky účet kde je doména vedená a v centre administrácie tohto zákazníckeho účtu si kliknúť na "Sprevádzkovať službu" v ľavom stĺpci ponúk. Ďalší postup je už intuitívne.
- Ak chcete hosting na niektorej z domén zmeniť, alebo ho zrušiť, vždy je nutné kontaktovať zákaznícku podporu emailom.
- So sprevádzkovaním hostingu na doméne Vám môže pomôcť tiež náš Videotutoriál .
Za ako dlho od objednania hostingu ho budem môcť využívať?
- hostingová služba je sprevádzkovaná prakticky ihneď (do pár minút), čo neplatí iba v situácii, keď s hostingom bola objednaná aj nová doména - tu je nutné počkať na platbu za doménu.
Ako zmením svoj existujúci hosting?
- Zmenu webhostingové varianty môže vykonať len zákaznícka podpora. Zmena je vykonaná základe požiadavky emailom, ktorý zašlite zo svojho kontaktného emailu centra administrácie na adresu admin@zoner.sk. Celá úprava si môže vyžiadať až 3 pracovné dni a môže s ňou byť spojený administratívny poplatok - viď cenník.
Ako zruším svoj webhosting?
- Zašlite požiadavku na admin@zoner.sk zo svojho kontaktného emailu centra administrácie, v ktorom uvediete, že si prajete zrušiť hosting na konkrétnej doméne a doménu uviesť do parkovaného stavu. So zrušením hostingu je samozrejme spojené kompletné zmazanie dát na FTP, v databáze a mailovej pošty na našich serveroch. Pred zaslaním požiadavky na zrušenie hostingu si dáta nezabudnite zálohovať a do Vašej požiadavky uveďte súhlas so zmazaním dát pri zrušení služby.
Ako môžem vykonávať editáciu DNS zaznamov svoje domény?
- úpravu DNS záznamov môžete vykonávať v sekcii" Správa DNS "v Centre administrácie po prihlásení k zákazníckemu účtu, kde je doména vedená.
- Ak sú niektoré z polí označená ako blokované, potom je to preto, že ich zmena by spôsobila znefunkčnenie niektoré využívané služby - pre viac detailov kontaktujte zákaznícku podporu.
Ako zmeniť nameservery u domény?
- Ak sa jedná o .CZ musíte zmenu vykonať podľa postupu uvedeného tu .
- Ak sa jedná o doménu. EÚ potom zmenu vykonáte podľa postupu uvedeného tu .
- Ak sa jedná o iný typ domény kontaktujte so svojou požiadavkou zákaznícku podporu, najlepšie emailom z kontaktného emailu Vášho zákazníckeho účtu.
Ako vykonám zmenu vlastníka domény?
Ako mám korektne nastaviť svojho emailového klienta?
Ako nastavím miniWeb a čo to je?
- miniWeb - jedna editovateľná html stránka - je vhodnou vizitkou pre doménu kde sa chystajú alebo rekonštruujú stránky.
- miniWeb u parkovanej domény aktivujete cez detail tejto domény vo Vašom centre administrácie - zvolením "Aktivácia MiniWebu" na záložke "dostupné operácie".
- Editácia MiniWeb sa po aktivácii vykonáva cez odkaz v centre administrácie (pôvodné umiestnenie aktivačného tlačidla).
- U služby miniWeb nie je vedený FTP priestor pre umiestnenie webových stránok. Všetky obrázky a ďalšie súbory musia byť umiestnené v inom priestore. V prezentácii sa na nich už môžete len odkazovať.
Ako vykonať prevod domény medzi dvoma zákazníckymi účtami?
- Po prihlásení na zákaznícky účet kde sa doména práve nachazí, zvolíte "prevod medzi účtami" ďalej zvolíte doménu a zadáte číslo účtu kam ju prevádzate.
- Neskôr sa prihlásite na účet na ktorý má byť doména prevedená av sekcii "prevod medzi účtami" tento prevod potvrdíte.
- Môžete sa svojou požiadavkou tiež kontaktovať zákaznícku podporu, ktorá môže byť procesu nápomocná .
- Prípadne tiež môžete využiť priamo Videotutoriál na prevod domén medzi zákazníckymi účtami.
Ako umiestnim svoju prezentáciu do webového priestoru?
- Je nutné si v centre administrácie svojho zákazníckeho účtu na detaile Vašej používané služby vyhľadať technické parametre obsahujúce údaje pre pripojenie k FTP.
- Následne sa k FTP pripojíte podľa návode uvedených tu .
Ako si zriadim databázu k webhostingu?
- v prípade, že Váš webhostingový program umožňuje zriadenie databázy je možné zriadenie vykonať v zákazníckom účte v detaile domény daného webhostingu.
- Následne si môžete zadať zriadenie databázy MySQL alebo databáze MS SQL v prípade platformy Windows.
Ako nastavím službu iPage Mini a čo to je?
- inPage Mini je webhostingová služba zadarmo ponúkajúca plnohodnotné využitie redakčného systému inPage, ktorý umožňuje využiť desiatky farebných webových šablón, fotogalériu, štatistiky i e-shop.
- Súčasťou služby je aj e-mail.
- Službu inPage Mini je možné zriadiť ku každej zaparkovanej doméne pod správou ZONER software. V Centre administrácie stačí nastaviť prevádzku na zvolenej hostingové variante - inPage Mini u detaile parkovanej domény.
- Pozrite sa na náš krátky Videotutoriál, v ktorom sa venujeme prvému spusteniu a základnému nastaveniu služby inPage mini .